2024. szeptember 02. 12:35 - Hobbigyúrós

Ebéd ötletek diétában 1.rész

Sziasztok!

Ismét hoztam nektek egy bejegyzést diétás étkezés ötletekről. Ezúttal az ebédekről lesz szó, leírom, hogy én miket fogyasztok ebédre diétában.

Csirkemell-rizs:

Klasszikus testépítő étel. Sok fehérje és ch forrás, kevés zsírral. Egy szerű az elkészítése, de nem kell folyamatosan ezt enni, mert hamar rá lehet unni. Én sem eszek mindig, de a legtöbbször igen, csak azért nem unok rá, mert mindig más-más recept alapján készítem el.

Tejszínes csirke tésztával:

Ebben a formában is elkészíthető. Hisz főzőtejszínből is van zsírszegény és nem is kell belőle sokat használni. Tésztákat is lehet fogyasztani, ha teljeskiőrlésű, ha nem. Semmi baj velük, ha szereted és beilleszthető, akkor mehet nyugodtan.

Sült marha fehérpecsenye főtt burgonyával:

Ez is nagyon jó opció lehet, igaz drágább, de ha pár havonta van rá lehetőséged, csak ajánlani tudom. Hisz vörös húsokra is szüksége van a szervezetnek. Burgonyával sincs semmi baj, sőt még jobb is mint a rizs. Kevesebb kalória és ch, de több rost, tehát jobban telít és többet is tudsz enni belőle.

Sertés szűzpecsenye sülve főtt burgonyával:

A sertéshúsokból viszonylag nehéz elérni, hogy kevés zsírt és sok fehérjét vigyünk be. De nem lehetetlen, vannak ugyanis soványhúsok a sertésnél is. Ilyen pl. a szűzpecsenye, én ebből 200-250g-ot fogyasztok, az tartalmaz kb. 35-50g fehérjét is, illetve kb. 10-15g zsírt is. De néha muszáj ilyen napot is tartani, vagyis nekem így sokkal fenntarthatóbb.

Sertés szűzpecsenye pörkölt:

Ez egy nagyon jó választás lehet azoknak, akik jobban szeretik a szaftos ételeket, mint a szárazt. A sima pörkölthöz hasonlóan kell elkészíteni, de érdemes vigyázni, hogy a hagyma alá ne menjen sok zsiradék. Én ehhez 5-10 ml oliva olajat használok. De ezt az ételt ugyanúgy el lehet készíteni csirkével vagy akár marhával is.

Mivel többféle étel tippem is van, ezért úgy döntöttem, hogy 2 részben fogom megírni őket. Remélem tetszett az első rész és tudtam pár új ételhez kedvet adni.

Ha szeretnétek olcsó és jóminőségű táplálékkiegészítőt rendelni, ajánlom figyelmetekbe a Naturecan oldalát, ahol ha használjátok a HOBBISTA kódot 15% kedvezményt kaptok minden rendelésetekhez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hobigyuros888.blog.hu/api/trackback/id/tr2418483043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása