2024. augusztus 22. 16:09 - Hobbigyúrós

Diétás minta étrend

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben mutatok egy mintaétrendet, hogy hogyan nézett ki egy napi étkezésem szálkásítás alatt. Leírom miből mennyit raktam bele és hogy egy étkezésem mennyi kalóriát tartalmazott.

Reggeli:

  • 50g meggy
  • 100g zabkása
  • 15g fehérje por
  • 210g banán
  • 15g mogyoróvaj

Ez a reggeli 719 kcal, 117g ch, 30g fehérje és 14g zsír.

Ebéd:

  • 250g sült csirkemell (nyersen mérve)
  • 50g rizs

Az ebéd 473 kcal, 38,5g ch, 60g fehérje és 7g zsír.

Vacsora:

  • 1 pohár (200g) protein puding
  • 50g light sajt
  • 6 db (150g) pirított teljeskiőrlésű toast kenyér
  • 100g csirkemell felvágott

Végül a vacsora 675 kcal, 69,5 ch, 68g fehérje és 11g zsír.

Így az egész napi bevitt kalória és makrók összegzése:

  • 1866 kcal
  • 225g ch
  • 159g fehérje
  • 33g zsír

Mint látjátok, nem bonyolítom túl az ételeket/étkezéseket. Látszatra a ch magasnak tűnhet, de nekem így fenntartható, ennyi kellett, hogy bírjam az edzéseket. Fehérje is kevésnek tűnhet, de ez nekem optimális az izommegtartáshoz. Ez ugyanis az én súlyom 2,5x-se. Ennél több felesleges. Igaz, azon a napon pont nem nasiztam, de erről egy külön bejegyzést szeretnék majd.7-Day Sample Meal Plan with Recipes | UCSF Osher Center for Integrative  Health

Illetve, ez csak egy minta az én egyik napomból, nem ajánlom, hogy ezt az étrendet kövesd, hiszen ez hozzám lett igazítva, lehet, hogy nekem ez megfelelő, de lehet másnak nem. De jó kiinduló alap lehet, hogy te is hasonlóan jól tudd összerakni egy napi étkezésed.

Ha szeretnétek hozzájutni olcsó és jóminőségű táplálékkiegészítőkhöz, ajánlom figyelmetekbe a Naturecan oldalát, ahol, ha használod a HOBBISTA kódot, nem csak engem támogattok, hanem kaptok 15% kedvezményt is minden rendelésetekre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hobigyuros888.blog.hu/api/trackback/id/tr5318471469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása