2024. augusztus 29. 11:24 - Hobbigyúrós

Diétás sütemény recept

Gyümölcs pite

Sziasztok!

Több kérdést is kaptam ezzel kapcsolatban, hogy lehet-e süteményt elkészíteni „diétásan”. A válasz pedig igen, hoztam is nektek egy receptet az én kedvenc ilyen süteményemről.

Hozzávalók (számomra 1 adaghoz):

  • 1 db (kb. 30-35g) tojásfehérje,
  • 100g teljeskiőrlésű liszt,
  • 10-15g fehérjepor (Grass Fed whey csokis ízben a Naturecan-től, HOBBISTA kóddal 15% kedvezmény),
  • 1db (100-150g) banán,
  • 100g meggy,
  • 1 (150-200g) alma,
  • 3-5g sütőpor,
  • 15g mogyoróvaj.

Nekem 1 ilyen adag sütemény kb. 700-750kcal, 110-120g ch, 30-35g fehérje és 10-15g zsír. Ha van olyan, amit nem szerettek nyugodtan kihagyhatjátok vagy lecserélhetitek. El lehet készíteni bármilyen lisztből, akár simából is. Én azért használok teljeskiőrlésű lisztet, mert jobban szeretem.

Elkészítés:

Kimérjük a lisztet és a fehérjét, majd felöntjük vízzel (kb. 200-250ml). Összekeverjük és hozzáadjuk a tojásfehérjét, majd a sütőport.

Hagyni kell kb. 5-10 percet állni. Addig lemérjük a gyümölcsöket. Ha lejárt az 5-10 perc, akkor egy torta vagy muffin formába kiöntjük (lehetőleg használjuk sütőpapírt, így tudunk zsírt és kalóriát spórolni), majd végül a tetejére szórjuk a gyümölcsöket. Majd elfelejtettem, ha használsz édesítőket, akkor ajánlom, hogy azt is rakj bele, ha kicsit édesebben szereted az ételeket. Ezután fogjuk és 200 fokon előmelegített sütőbe rakjuk 20-30 percre.

 Ha megsült, akkor kivesszük egy tányérra/tálcára, opcionálisan kenhetünk rá mogyoróvajat és már fogyaszthatjuk is.

Ennyi az egész, remélem, hogy kipróbáljátok és ízleni fog nektek. Ha szeretnétek, hogy legyen még ilyen vagy hozzá hasonló recept, írjátok meg kommentben vagy akár e-mailben.

Még valami, ha szeretnétek, hogy még ízesebb legyen a sütemény, akkor ajánlom figyelmetekbe a Naturecan-től a Flavour Powder ízesítőt, 3 féle ízben kapható, az én személyes kedvencem a fehércsoki-kókusz ízesítésű, ha van rá lehetőségetek, próbáljátok ki, nem bánjátok meg (HOBBISTA kóddal 15% kedvezmény).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hobigyuros888.blog.hu/api/trackback/id/tr2918477607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása