2024. július 18. 08:59 - Hobbigyúrós

Fogyás utáni bőrfelesleg

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben legyen egy kicsit szó a fogyás után fennmaradt bőrfeleslegről.

Ez egy sokak által keresett téma, hogyan is lehet eltüntetni, mi ennek a módja stb.

Sokan szenvednek ebbe, köztük én is.

Több állítás is létezik, hogy ezek hogyan is tűnnek el, hogyan húzódik vissza.

Kollagén.

Egyes állítások szerint a kollagén segíthet benne, mert az felel a bőr, a köröm és a haj szépségéért. De persze ezen felül más hatásai is vannak, de ezekről később fogok beszélni.

Hidegvizes zuhany/jeges fürdő

Vannak állítások, amik azt mutatják, hogy a hidegvizes zuhany, jeges fürdő is segítenek benne, és igen valóban segít, de sajnos ez csak ideiglenesen látszik meg.

Egyéb készítmények.

Biztos sokan láttatok már üzletekben, hogy vannak erre készítmények, amik segítenek ezen a problémán. Én sem egy készítményt használtam már ezekből, de sajnos nekem nem segítettek. És sajnos ezen nem is fognak, ez a dolog sajnos nem így működik, a genetikát és a test egyes részeit nem fogják az ilyen készítmények befolyásolni. Szóval, ha lehet ne költsetek rájuk feleslegesen.

Idő.

Igen, az idő és a türelem. A legbiztonságosabb módja ennek, hogy sokáig tartasz egy szintet, amire sikerült lefogynod és úgy maradsz 3-5 évig (ez mindenkinél más) és akkor a tested ezt érzékeli és összehúzódik a bőr, de ehhez sem kevés kitartás és türelem kell. Nem azt mondom, hogy ilyen sokáig legyetek deficitben, mert az már nagyon nem egészséges és a test nem fog jól reagálni erre. Ha sikerült lefogynod, akkor kb. ebben az időtartamba elég ha szinten tartasz.

Műtét.

Sajnos, ennek a dolognak a leggyorsabb módja a műtét. Én is már elgondolkoztam ezen a dolgon. De sajnos ez nem a legbiztonságosabb módja a dolognak, ez az oka hogy én még nem adtam rá a fejem.

Szerintem sikerült a lényeges dolgokat leírnom, remélem tudtam pár jó információval szolgálni nektek. Ha tetszenek a tartalmaim és nem szeretnél lemaradni egyről sem, nyomj rá a követésre és mindig lesz mit olvasnod/tanulnod. Heti 2-3 bejegyzést tervezek felrakni, de néha lesz 4-5 is.

További produktív napot!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hobigyuros888.blog.hu/api/trackback/id/tr6718449245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása